Retourbeleid
Bij Z-Rider willen we dat je 100% tevreden bent met je aankoop. Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Geen zorgen, we helpen je graag met retourneren of ruilen. Hieronder vind je ons retour- en terugbetaalbeleid.
Retourbeleid
Retourtermijn
Je hebt het recht om je product binnen 30 dagen na ontvangst te retourneren. Het product moet ongebruikt, in de originele verpakking en in dezelfde staat zijn als waarin je het hebt ontvangen.
Hoe retourneer je een product?
Stuur een e-mail naar Zrider.info@gmail.com met je ordernummer en reden voor retour. Je ontvangt van ons verdere instructies voor het retourneren. Verpak het product zorgvuldig in de originele verpakking en voeg het retourformulier toe dat je van ons ontvangt. Stuur het pakket op naar het door ons opgegeven adres.
Verzendkosten
De verzendkosten voor het retourneren van het product zijn voor eigen rekening, tenzij het product beschadigd of defect is bij aankomst. In dat geval vergoeden wij de verzendkosten.
Z-Rider is niet verantwoordelijk voor geretourneerde producten die verloren gaan tijdens het transport. Wij raden aan om een traceerbare verzendmethode te gebruiken.
Terugbetalingen
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Zodra we je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een bevestiging via e-mail. Binnen 14 dagen na ontvangst van je retour wordt het volledige aankoopbedrag teruggestort op dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt voor de oorspronkelijke transactie.
Gedeeltelijke terugbetalingen
In sommige gevallen kunnen we een gedeeltelijke terugbetaling aanbieden, bijvoorbeeld wanneer:
Het product niet in de originele staat verkeert of onderdelen ontbreken. Het product na de retourtermijn van 30 dagen is geretourneerd.
Ruilen
Wil je je product ruilen? Dat kan! Volg de stappen voor retourzending zoals hierboven beschreven en geef in je e-mail aan welk product je wilt ontvangen in ruil voor het geretourneerde item. De verzendkosten voor het versturen van het nieuwe product nemen wij voor onze rekening.
Uitzonderingen
Cadeaubonnen kunnen niet geretourneerd of terugbetaald worden.
Aangepaste of gepersonaliseerde producten zijn niet retourneerbaar, tenzij er sprake is van een fabricagefout.
Contact
Heb je vragen over ons retourbeleid of hulp nodig bij het retourproces? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via Zrider.info@gmail.com. We helpen je graag verder!
Z-Rider staat voor kwaliteit en klanttevredenheid. We doen er alles aan om je een geweldige ervaring te bieden, zowel bij het winkelen als bij het retourneren van je product.